Příběh motocyklu :
F4U: Mechanik Ondra Odehnal je blázen do letadel a jedním z jeho nejoblíbenějších je F4U CORSAIR, který létal v korejské válce ve službách NAVY. Když dostal Ondra možnost postavit motocykl podle sebe, rozhodl se postavit motocykl jako poctu zmíněnému slavnému letounu. Základem posloužil Harley-Davidson Sportster 883 R, který byl již hodně opotřeben a místy i poškozen. Celá stavba je založena na sériovém rámu Sportsteru, kterému byly uřezány pouze držáky zadního blatníku. Blatník byl nahrazen caffe racer podsedadlovou částí, která je vyhotovena z laminátu. V této podsedadlové části je ukryté i zadní světlo a blikače, které jsou vidět pouze při rozsvícení, jelikož se jedná o malé LED diody. Motor zůstal víceméně sériový až na otevřené sání a výfuky, které pochází ze Sportsteru XR1200, ale jedná se pouze o svody které jsou zaříznuté hned pod motorem. Stupačky jsou posunuté hodně dozadu a tím bylo docíleno sportovního posedu, který byl podpořen nízkými řidítky. Tato řidítka jsou schována za plastovou maskou Harley-Davidson. V té byl vytvořen přístrojový panel, připomínající kokpit letadla.
Lak provedl Olaf Pugner přesně podle kamufláže F4U.
Motor+převodovka : Harley-Davidson Sportster 883 R
Rám : Harley-Davidson Sportster
Lak : Olaf Pugner
Elektro : Klasik Moto Praha
Konstruktér : Ondra
Práce provedené v Šalamounka H-D Bikes :
Konstrukce, realizace, návrhy, úprava rámu, výfuky, řidítka, podsedadlová část, přístrojová deska.
Náklady na úpravu : 100 000,- Kč